کد خبر: ۷۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: جی ام سی کانیون و شورولت کلرادو، کامیون‌ های قانع ‌کننده ‌ای برای کار روزانه هستند.


گروه بین الملل: جی ام سی کانیون و شورولت کلرادو، کامیون‌ های قانع ‌کننده ‌ای برای کار روزانه هستند.

به گزارش خبرخودرو، فضای داخلی با کیفیت دلیل اصلی برای در بالاتر در نظر گرفتن آن نسبت به شورولت است. وقتی به کامیون های سایز متوسط نگاه می کنید از این موارد غافل نشوید.

جی ام سی کانیون مدل 2024 یک پیکاپ سایز متوسط عالی است. شورولت کلرادو، دوقلوی آن نیز همینطور است، هرچند با نسل جدید، کانیون بهتر از همیشه کار خود را از هم متمایز می کند. این با طراحی شروع می شود که در آن جی ام سی یک ماجراجویی خود را در میان تریم های مختلف ارائه می دهد. با AT4 می ‌توانید با کلاس و لوکس باشید.

یکی از نکات منفی کانیون قیمت بالای آن است، اما حداقل این قیمت را با فناوری و قابلیت پشتیبانی می کند. در واقع، کانیون و کلرادو آنقدر خوب هستند که بدون در نظر گرفتن اندازه یا بخش، فوراً به برخی از پیکاپ های مورد علاقه ما تبدیل شده اند. پس نیازی به گفتن نیست که نسخه جی ام سی به خوبی در بخش واقعی خود جای می‌گیرد و باعث می‌شود آن را به نیرو‌هایی مانند فورد رنجر و نیسان فرانتیر ترجیح دهیم. ممکن است پاسخ کارآمدی به نوع هیبریدی جدید تویوتا تاکوما نداشته باشد، اما کانیون تقریباً به خوبی برای بخش کامیون‌های سایز متوسط در سال 2024 است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"